Vsak evro v SEO optimizacijo se izplača
| Članek je bil prebran 1.173 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Trditev v naslovu drži, v kolikor se seveda SEO optimizacija izvaja kakovostno, pravilno in premišljeno. Ni vsak že kar strokovnjak za SEO in ni vseeno, kako se optimizacijo spletne strani lotimo. Če se tega procesa lotimo napačno in brez ustreznega znanja, potem lahko veliko denarja tudi dobesedno zmečemo skozi okno. Optimizacija spletne strani na pravi način pa se vsekakor povrne in izplača.

optimizacija spletnih strani cenikOptimizacija spletnih strani cenik

SEO oziroma optimizacija spletne strani so aktivnosti, s katerimi želimo izboljšati pozicijo naše spletne strani med prikazanimi zadetki na določeno poizvedbo. Višje kot je neka spletna stran v spletnem iskalniku, večja je seveda tudi možnost, da bodo spletni uporabniki kliknili nanjo. Več kot je obiska spletne strani z naslova spletnih iskalnikov, večja je prepoznavnost blagovne znamke, večja je tudi prodaja in uspešnost.

Rezultati optimizacije niso vidni čez noč

Največja ovira ali dvom glede optimizacije spletnih strani je običajno rezultat. Pogosto marsikdo, ki SEO področja, metod in načina dela ne pozna dovolj natančno, pričakuje hitre in učinkovite rezultate. Žal je SEO oziroma optimizacija lahko uspešna le na dolgi rok. Pa tudi, ko neko dobro (želeno) pozicijo v spletnem iskalniku, npr. v Googlu, končno dosežemo, s tem naše delo še zdaleč ni zaključeno, saj se pozicije spreminjajo, Google pa relevantnost prikazanih zadetkov kar naprej preverja s svojim algoritmom. To pomeni, da nikoli ne smemo zaspati na lovorikah ter da je SEO pravzaprav nikoli končana naloga, katere resnični cilj je, da bi bilo  neko spletno mesto za uporabnika zares kakovosten vir informacij, podatkov in ostalega, kar od njega pričakuje.

Preberite si  več o merjenju učinkov optimizacije!

Kako vemo, ali je SEO uspešen?

Čeprav torej rezultati SEO optimizacije niso vidni preko noči, pa je vseeno mogoče uspešnost ocenjevati še preden se vaša spletna stran povzdigne med želene pozicije na iskalniku. Ena izmed takšnih lastnosti spletne strani je, kot že omenjeno, relevantnost, ki je le eden izmed signalov, s katerimi se želi Google izogniti temu, da bi med najvišje prikazanimi zadetki kazal spletne strani, ki ne nudijo dobre vsebine ali pa gre celo za razne zlorabe. Cilj Googla oziroma algoritma, ki razvršča prikazane zadetke (spletne strani) je, da bi uporabniku prikazal čim bolj relevantne in kakovostne prikaze oz. rezultate, glede na njegovo konkretno poizvedbo. S tem želi Google svojo storitev oziroma iskalnik obdržati na najvišjem nivoju. Poleg relevantnosti je mogoče uspešnost optimizacije meriti sproti. Tako je najbolje izbrati ponudnika, ki vam že ob samem začetku optimizacije zna razložiti metriko, na podlagi katere se nato tudi merijo učinki optimizacije spletnih strani.

Na pozicijo spletne strani na iskalniku pa nadalje vpliva tudi varnost – strani, ki so bolj varne, so prikazane višje med zadetki. Takšne strani uporabljajo SSL tehnologijo, s katero so vsi podatki, ki se pošiljajo med brskalnikom in strežnikom zašifrirani in torej varni pred zlorabami. Takšne spletne strani se začnejo s https: (namesto običajne http: ). Jasno je, da uporabniki svoje osebne podatke lažje zaupajo spletnemu mestu, ki zagotavlja varnejšo uporabniško izkušnjo, to pa z višjo pozicijo na spletnem iskalniku nagradi tudi Google. Če vaša konkurenca torej že uporablja SSL tehnologijo, poskrbite, da jo začnete uporabljati tudi vi.

© 30. 04. 2024 - Abecedarium.si. Oglaševanje.