Danes se podjetja vse pogosteje odločajo za kombiniran način oglaševanja – poleg oglaševanja v klasičnih medijih (časopisi, letaki, televizija, radio ipd.) se navadno odločijo še za spletno oglaševanje, ki je danes že povsem uveljavljen način oglaševanja. Splet ima kot prostor za trženje nekatere nesporne prednosti v primerjavi s klasičnimi mediji.
Najprej je za oglaševalce zanimiv zato, ker gre za dvosmerni medij – to pomeni, da omogoča komuniciranje med potrošnikom in oglaševalcem. Danes so orodja spletnega oglaševanja že tako napredovala, da lahko oglasna sporočila že povsem personaliziramo in jih prikrojimo po meri uporabnika. S tem so v proces oglaševanja torej pritegnjeni tudi potencialni kupci določenih izdelkov, ki s svojimi odzivi na oglasno sporočilo usmerjajo nadaljnjo oglaševalsko kampanjo. Tako se nove oglaševalske smernice oblikujejo glede na reakcijo potrošnikov, ki jih želimo doseči. Poleg tega je spletno oglaševanje precej bolj natančno pri doseganju potencialnih strank – s klasičnimi mediji na drugi strani dosegamo vse – zainteresirane in nezainteresirane. S tem je seveda izkupiček oglaševanje manjši, kakor če z oglasnimi sporočili dosegamo samo zares zainteresirane. Spletno oglaševanje je tako v primerjavi s tiskanimi mediji precej bolj dinamično in fleksibilno. Omogoča sledenje potrošnikom in njihovim željam. Na ta način posameznemu obiskovalcu naše spletne strani najprej ponudimo tisto, kar je zanj pri določenem izdelku najbolj pomembno.
Na spletu so oglaševalske akcije in njihovi rezultati tudi lažje merljivi. Tako lahko vidimo število povpraševanj in kaj je obiskovalce v naši ponudbi najbolj zanimalo. Spletno oglaševanje lahko tudi sproti prilagajamo glede na trende na tržišču, kar povečuje učinkovitost oglaševanja. Na ta način je moč s spletnim oglaševanjem veliko hitreje doseči zastavljene cilje in učinek.