Seo optimizacija se lahko primerja z oglasi na televiziji
| Članek je bil prebran 2.151 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Seo optimizacija je ena izmed najpomembnejših točk pri ustvarjanju uspešne trženjske strategije. Že vrsto let podjetja ugotavljajo, da je njihova prisotnost na spletu neizogibna. Spočetka so se stvari delale tako, da so podjetja naredila svojo spletno stran in jo pustila ne optimizirano čakati na morebitne obiskovalce. Kadar seo optimizacija še ni obstajala, je takšna strategija čakanja na obiskovalce bila mogoče deloma učinkovita, ampak to je veljalo le za že uveljavljena podjetja, ki imajo na fizičnem trgu že močno pozicijo, visoko stopnjo prepoznavnosti v okolju in po svetu ter seveda zelo lojalne kupce, ki že vrsto let sledijo temu, kar podjetje počne. Za tako imenovane manjše ribe pa se to ne takrat in še manj danes ne izplača. Dandanes seo optimizacija omogoča, da si tudi manjša podjetja, ki sploh še niso prepoznana ne v svetu in niti še v svojem okolju, pridobijo ugled na spletu.

SEO optimizacija

Prav seo optimizacija omogoča, da je lahko eno zelo majhno podjetje, ki ima le nekaj zaposlenih, v svoji niši tako znano, kot je znana neka zelo velika korporacija. Marketinški strokovnjaki vedo že desetletja, da je za uspeh najbolj pomembno to, da se o podjetju, njegovih produkt ali storitvah, čim več govori med uporabniki in potencialnimi strankami. Včasih so to dosegali tako, da so zakupili strateške pozicije na straneh časopisov ali pa drage sekunde ekonomskega propagandnega programa na televiziji. Danes igra to vlogo seo optimizacija. Imeti perfektno optimizirano stran je popolnoma izenačeno s tem, da imamo zakupljenih nekaj sekund na najbolj gledani televizijski postaji, če ne mogoče še več.

© 17. 05. 2024 - Abecedarium.si. Oglaševanje.