Zakaj se odločiti za YouTube oglaševanje?
| Članek je bil prebran 1.621 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google je pred nekaj dnevi prestavil YouTube oglaševanje v Sloveniji. YouTube oglasi so na kratko video oglasi, ki govorijo zgovorne zgodbe in dosegajo širok krog občinstva. YouTube nikakor ni zanemarljiva platforma. Kot spletno skupnost jo v Sloveniji uporablja kar 73% vseh uporabnikov spleta pri nas. Za oglaševalce pa je nemara še pomembnejši podatek to, da jih je od tega kar 57% moč doseči ravno preko YouTube-a.

youtube oglasiTrueView Ads

YouTube oglasi so tako lahko izjemno pronicljivi in dosežejo zares velik del vaše ciljne publike. Veliko ljudi po svetu do YouTuba dostopa kar preko mobilnikov (okoli 40%), kar pomeni, da jih YouTube oglasi lahko dosežejo kadar koli in kjer koli. Video oglasi na platformi YouTube se delijo na dva formata: eni se imenujejo TrueView Ad in-strem – to so YouTube oglasi, ki se pojavijo pred predvajanjem želene video vsebine in jih je moč prekiniti po nekaj sekundah (če nas ne zanimajo) z enim samim klikom na gumb »Skip Ad«. Druga vrsta oglasov so TrueView Ad in-display – gre za oglase, ki se pojavljajo ob strani, ob video vsebinah, ki si jih ogledujete.

Kratki oglasi, ki govorijo zgodbo

Najpomembnejši vidik YouTube oglasov je gotovo zgodba. Dolžina oglasov je sicer lahko poljubno dolga, čeprav je za oglaševalce morda smiselno pripraviti krajše oglase (okoli 30 sekund), pri katerih so možnosti, da si jih bo uporabnik ogledal v celoti in bo tako oglaševalski namen v polnosti dosežen, precej večje. Za oglaševalce in podjetja, ki oglašujejo, je gotovo pomembna tudi merljivost učinkovitosti kampanj ter stroškovni vidik video YouTube oglaševanja. Podjetje bo tako plačalo le za tiste oglede, ki bodo trajali več kakor 30 sekund. Prav tako za oglaševalce ni stroška gostovanja za video datoteke, saj se vsi video posnetki nalagajo na YouTube platformo.

© 06. 05. 2024 - Abecedarium.si. Oglaševanje.