Google je gotovo najbolj razširjen in široko uporabljen spletni brskalnik. V svetovnem merilu se Googlovega iskalnika poslužuje kar 90% uporabnikov spleta. Logična posledica tega dejstva je tudi veliko zanimanje za Googlova orodja, namenjena oglaševanju, ki se jih danes poslužuje že velika večina svetovnih oglaševalcev. Zanimivo je, kako danes poteka nakupovalna izkušnja.
Veliko ljudi se niti več ne odpravi v dejanske trgovine, ampak izdelke nakupujejo izključno preko spleta. To dejstvo je veliko oglaševalcev nagnilo k temu, da so največji del svoje pozornosti v kampanjah preusmerili na področje spletnega oglaševanja. Spletno Google oglaševanje je hkrati tako široko področje, da oglaševalcem zares dopušča najraznovrstnejše možnosti in poti v oglaševanju. Nakupovalna izkušnja se je tudi zaradi hitrega tehnološkega napredka zelo spremenila. Če smo včasih drli v nakupovalne centre in se na licu mesta s pomočjo strokovnjakov odločali o nakupu določenega izdelka, danes temu povečini ni tako. Ljudje se v veliki meri že doma, tako rekoč iz udobja lastnega naslonjača, odločajo o tem, kaj bodo v prihodnje kupili. Potrošnik je s tem svoje povpraševanje prestavil na splet, zato je za oglaševalce ključno, da to iskanje in brskanje za informacijami spremljajo in svoje kampanje in oglase prilagajajo povpraševanju na trgu.
Tako se večina pred odhodom v trgovino že na spletu pozanima o pozitivnih in negativnih lastnostih nekega izdelka.Zgodi se celo, da pride kupec v trgovino izdelek le pogledati na lastne oči, kupi pa ga nato preko spleta. To je za oglaševalce seveda zlata jama – s pomočjo Googlovih oglaševalskih orodij namreč lahko spremljajo in analizirajo povpraševanje, testirajo oglase in spremljajo odziv uporabnikov na ključne besede.